marți, 19 noiembrie 2013

Sunt unica in felul meu

De ce vrem mereu sa pastram o eticheta in fata celorlalti?! De ce nu putem sa fim noi, asa cum suntem fiecare originali?! Pana la urma cel mai important este sa iti dai seama ca esti unic si ca trebuie sa traiesti propria viata si nu a altcuiva.

Am trait toata viata incercand sa multumesc pe toata lumea! Da! Pe toata lumea!! Si ce a iesit?! N-am multumit pe nimeni, nici macar pe mine! Asta e cruntul adevar! Incercand sa fiu totdeauna perfecta, n-am facut decat sa dezamagesc fiecare persoana draga mie.
Sunt unica, vreau sa scot asta la iveala!
Culmea este ca iubesc viata, iubesc oamenii, imi place sa-i ascult si sa-i ajut de fiecare data cand pot. Chiar si cand nu pot, ma straduiesc sa gasesc solutii sa ii ajut. Plang cu toti, rad cu toti si ma bucur cu fiecare in parte, oricat de multa simplitate gasesc in acel om.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu