luni, 25 noiembrie 2013

Sunt un simplu om

Incep prin a spune ca sunt un om simplu, asa ca tine. Nu sunt un om perfect, nici n-am incercat vreodata sa fiu perfecta. Ce am incercat insa, am incercat sa fiu un om bun cu toti cei pe care i-am cunoscut, fara sa fac diferente. Asa cum am mai spus despre mine, iubesc oamenii, imi place sa le ofer un zambet, o imbratisare, daca mai mult n-am reusit. Am incercat sa nu ranesc pe nimeni, sa nu fiu o amintire neplacuta pentru nimeni. Nu mi-a iesit mereu, din contra, pentru simplul fapt ca am incercat ceva, mi-am luat-o la greu. M-au zdruncinat, da, oamenii, cei carora am incercat sa le fiu pe plac, chiar daca era nevoie sa fac un compromis si sa incalc principii de viata. Cei din jur m-au descris asa cum m-au perceput, fara macar sa ma cunoasca. Iar cei care cred ca m-au cunoscut, nu sunt in stare sa ma descrie asa cum sunt eu in realitate. Majoritatea judeca dupa prejudecati si daca nu, dupa zvonuri, "radio shantz". Nu mai depun de mult eforturi sa ma justific sau sa incerc sa le schimb parerea, e o lupta inutila.
Nu traiesc dupa reguli stricte, insa am o regula pe care o respect si anume, orice fac si felul in care traiesc sa fie cu demnitate, sa nu imi fie rusine sa ma uit in urma. Asa mi-a spus tatal meu cu multi ani in urma.
Da, reputatia ti-o poate distruge un om rau intentionat, in cateva minute. Se gasesc peste tot guri rele si la fel si persoane care vor crede zvonurile. Dar onoarea, onoarea NIMENI nu ti-o poate zdruncina. Am fost in situatia in care am numarat pe degetele de la o mana oameni care nu m-au judecat si au crezut in mine. Imi sunt in continuare prieteni, acei prieteni pe care nici o furtuna nu-i pot indeparta. Va iubesc dragii mei! Va multumesc pentru increderea de nestavilit. Va multumesc pentru simplul fapt ca nu ati incercat sa intelegeti, ati crezut in mine si asta mi-a dat forta sa merg mai departe! N-am timp de pierdut cu cei care au asteptari de la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu